​Hogyan szervezzünk jogszerűen Facebook promóciót? - Mit szabad és mit nem?

Az online promóciók elengedhetetlenek a vállalkozások, különösen az Y vagy Z generációnak szolgáltatásokat, termékeket nyújtó cégek marketing stratégiájában. Az online promócióknak számos fajtája létezik, míg a 2000-es évek elején inkább a hűség és pontgyűjtő promóciók voltak a népszerűek, addig a 2010-es években a hangsúly az online kuponakciók és image-építő promóciók irányába tolódott el. Az online promóciók szempontjából legnépszerűbb közösségi média felület Magyarországon a Facebook, ezért a Facebook promóciók szabályairól kérdeztük meg a terület szakértőjét, dr. Horváth Katalint, a Sár és Társai Ügyvédi Iroda elektronikus kereskedelemmel és webjoggal is foglalkozó partner ügyvédjét.


A teljes cikk megtekintéséhez kérjük, jelentkezzen be, vagy ha még nem felhasználó, regisztráljon!

Bejelentkezés

Regisztráció

Kapcsolódó cikkek

Copyright 2015 Panpress Kft.