​Áramszünet, szerverhiba kezelése e-per esetében

A bíróságokkal történő elektronikus kapcsolattartás során alappal vetődik fel a kérdés, hogy mi a teendő akkor, ha egy beadvány elküldése – az informatikai háttérrendszer meghibásodása miatt – az előírt határidő utolsó napján nem lehetséges. Más oldalról megközelítve a kérdést: megalapozott lehet-e egy olyan igazolási kérelem határidő-mulasztás esetén, amely egy – igazolhatóan – felmerülő áramszünetet vagy szerverleállást jelöl meg a mulasztás alapjaként? A lehetséges megoldási javaslatokat járja körül a Sárhegyi és Társai Ügyvédi Iroda szakértője az Origón közétett cikkben.


A teljes cikk megtekintéséhez kérjük, jelentkezzen be, vagy ha még nem felhasználó, regisztráljon!

Bejelentkezés

Regisztráció

Kapcsolódó cikkek

Copyright 2015 Panpress Kft.