​Az összehasonlító reklámok szabályai - ügyvédek figyelmébe

Hogyan reklámozzuk magunkat anélkül, hogy ezáltal sértenénk piaci versenytársaink jóhírnevét? Az átlagos fogyasztó egy adott nap folyamán számtalan alkalommal találkozik reklámokkal a televízióban, az interneten, a rádióban és az utcán egyaránt. A reklámok mindenütt jelen vannak, nélkülük szinte elképzelhetetlenné vált az élet. A reklámok ilyen széles körű alkalmazása nyomán szükségessé vált a reklámozás jogi hátterének kialakítása. Ez alapvetően két célt szolgál: egyrészt a fogyasztók védelmét a megtévesztő, tisztességtelen vagy káros tartalmú reklámtartalmakkal szemben, másrészt pedig azok egymással szembeni védelmét, akiknek az érdekében egy adott reklámot közzétesznek (tiltott összehasonlító reklám). Az összehasonlító reklám egyes jogi kérdéseivel kapcsolatban dr. Bán Gergely, a Bán és Karika Ügyvédi Társulás vezető ügyvédjével beszélgettünk.


A teljes cikk megtekintéséhez kérjük, jelentkezzen be, vagy ha még nem felhasználó, regisztráljon!

Bejelentkezés

Regisztráció

Kapcsolódó cikkek

Copyright 2015 Panpress Kft.